wtorek, 7 maja 2013

Zdrowe śniadanie czyli musli, jogurt + świeże owoce



Od dłuższego czasu z mojego śniadaniowego menu nie znikają płatki owsiane, otręby itp. Jak wiadomo śniadanie to najważniejszy posiłek, który powinien naładować nas energią. Jadałam płatki z mlekiem z suszonymi owocami z dodatkiem miodu lub bez, mieszając zwykłe płatki owsiane z musli. W okresie wiosennym i letnim jedzenie na śniadanie ciepłego mleka nie za bardzo mi odpowiada.
Ta wersja jest najbardziej aktualnie dla mnie przyjazna  i świetnie spełnia swoje zadanie: smakuje, dodaje energii i zaspokaja głód na kilka godzin:)

Potrzebujemy...
  • Jogurt naturalny u mnie na zmianę z probiotycznym z aloesem około 160gram
  • 3 pełne łyżki stołowe musli ( u mnie master crumble-LIDL) trzeba zwracać uwagę na etykiety ponieważ często w składzie przeróżnych mieszanek musli jest mnóstwo cukru. 
  • 1 łyżka stołowa otrębów pszenno-żytnich
  • plaster świeżego ananasa
  • pół pomarańcza
  • opcjonalnie odrobina wiórków kokosowych


Takie śniadanie możemy bardzo szybko przygotować. Idzie lato, świeżych owoców przybywa także śmiało można eksperymentować . Jedzcie śniadania ! :)

                                                     SMACZNEGO!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz