wtorek, 28 maja 2013

Domowe sushi czyli miły wieczór po japońsku

Generalnie fanką sushi jestem stosunkowo od niedawna. Pierwszy raz postanowiłam zrobić je w domu i bardzo zachęcam, w prosty sposób,  możemy przygotować efektowny, zdrowy i wartościowy posiłek. Nic trudnego, na pewno będę robić baaaaardzo często :)
Wszystko co niezbędne do przygotowania sushi znalazłam w zestawie do sushi HOUSE ASIA
zaletą jest to, że poszczególne brakujące składniki można potem dokupić pojedynczo. Jedyne czego brakuje  w zestawie to sos sojowy. W zestawie jest też instrukcja jak robić różne rodzaje sushi i propozycje składników. U mnie był to łosoś, surimi, serek philadelphia, awkoado, ogórek, sałata, szczypiorek. Zdecydowałam się na klasyczne futomaki. Na filmiku http://www.youtube.com/watch?v=i1F8b10R4lE Pokazane jest myślę dosyć dobrze jak futomaki zrobić:) 







Nie myślałam , że jest to takie łatwe, smakowało bardzo :) 
Na pewno nie zastąpione na imprezy, kolację czy dla gości . Wino japońskie śliwkowe tylko ukoronowało całość :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz