piątek, 17 maja 2013

Sałatka owocowa w abuzie z sosem truskawkowym


 Bomba witaminowa na lato absolutnie wskazana dla wszystkich :) 
 Bardzo efektowny wygląd sprawia, że jest ona wspaniałą ozdoba każdego stołu z różnych okazji, ale osobiście uważam, że nie trzeba okazji, żeby trochę rozpieścić podniebienie.:)  Całość polana sosem truskawkowo- jogurtowym po prostu pychaaaa :))))

1 dojrzałe mango
pół arbuza
około 300 g truskawek
małą gałązka różowych winogron
jogurt naturalny bądź smakowy
2-3 łyżki brązowego cukru


Połówkę arbuza wydrążamy z miąższu ( u mnie fajnie się sprawdziła metalowa łyżka do lodów, uzyskałam przy tym ładne okrągłe kawałki arbuza do sałatki). Reszta miąższu wylądowała w blenderze, a że arbuza miałam schodzonego dodatkowo miałam pyszny koktajl arbuzowy.:)
Gdy arbuz już jest całkowicie pozbawiony miąższu jego ozdobienie nie powinno nam sprawić żadnego problemu, do środka wrzucamy kawałki arbuza, winogrona, kawałki mango i truskawki. Pozostałe truskawki blendujemy, dodajemy 3 pełne łyżki jogurtu, u mnie akurat brzoskwiniowa jogobella i dosładzamy w razie potrzeby brązowym cukrem. Dalej już chyba każdy wie co z tą sałatką zrobić...:)


SMACZNEGO!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz